27 April 2011

KARNIVAL USAHAWAN KAT PEKAN PAHANG

Hmmm,pagi2 lagi aku dikejutkan oleh mama.. Geram ade,marah ade,nak nagis pun ade.. abis camne tak gtu,kul 4.30 a.m dah bangun ciap2 nak g pekan...  yang mane tau,msti korang g dah kan..haa...2 ari aku bekerja di luar... erm kat pekan ada karnival usahawan.. so mama aku join la untuk promote produk2 spa beliau.. so aku pun terpakse la ikut juga... Erm banyak usahawan2 yang berjaya... macam2 barangan ada kat citu taw.. yang ceday,aku tak dapat nak meround mane2.. bab kne jaga barang..sub! sub!... :'( ... ala,,biala.. janji wit masyuk..huhu... 
 
haa.. ni la produk spa yang di sediakan.. mutiara emas.. my mom pkai produk nie,leh tahan muka..ok & berkesan.. dulu my mom banyak jerawat,now dah licin.. xpercaya jumpe my mom..huhu

yang penting,time nie aku ngah susun produk.. nmpak tak kaki aku tu..huhu... bia la.. haa, kemas kan aku susun.. (pdhl tgk je)..haha.. 

haaa,,time nie kebosanan aku dh memuncak dah.. tgk aku tu,melentok je..huuu.. bukan ape,time nie dah tengahari..perut lapar,cuaca pulak panas... cmne aku tak jadi seperti itu..hahaha... aku tak kisah pun (pdhl kisah sangat)..hahaha.. tapi enjoy.. macam2 aku belajar dari my mom tau... huuu :')

No comments:

Post a Comment