28 May 2012

Aku & juga Family

Assalamualaikum..

Wah,memang adat kami sekeluarga,hujung minggu mesti akan keluar berjala-jalan seluruh Kuantan.. Ok,nak jalan-jalan tempat jauh tungguh cuti sekolah lama-lama.. hek3..  Huwaaaa.. teringin nak cuti kat Pulau Pangkor,but mym0m tak nak pergi lagi.. takde masa katanya.. Ok,harap bersabar Wawa.. tak sabar pelempang makan die..haha..

Ok,kali nie berjalan,adik yang b0ngsu sekali tak nak ikut.. disebabkan die ghairah sangat nak main,ha lantak kena tinggal.. mesti adik cakap "ADE AKU KESAH"?? ..Haha.. whatever la mu dik.. huuu.. 


Die ECM Kauntan

saya dah mym0m.. love mama <3


Adik & My Cousin

mamam at PIZZA HUT.. uhh!! memang banyak aku melantak...haha

ok.. adik amik kesempatan cek mata.. tetibe tak pasal2 nak menggedik2 lak ngn uncle kat sini..haha

in KFC.. ok,adik aku yang selebek.. why adik kau tak repair tudung tu.. ahaha..

eh3!! Asal yang belakang tu over lak.. haha.. gedik sungguh adik aku lagi sorang.. 

tak padan dengan sakit tangan..hehe.. Btw thankz baca my entry.. 
SAYANG ANDA KETAT-KETAT <3

1 comment: