09 February 2011

gadis chubby hari ini

Bangun jam 8.Tengah2 rembang lantaran tido jam 3.45pagi semalam dan bertambah kualiti lama yang mencapai paras C-,sungguh mengecewakan,lalu menjemput jerawat2 bertandang berhari-raya di area kening,pipi dan dagu. 

  Tiba2 bermotivasikan nak belajar,kerja betul2 nak beli rumah atas bukit takde jiran,takde motor,takde bunyi orang bukak pintu rumah kuat2.
  
  Nasib mimpi indah.Hmmm,mimpi makan sebelah pakwe enchem dan terkadang tersentuh2 bahu lalu meminta maaf,lalu tersipu2 malu.. Apakah itu mimpi yang indah bagi aku?? Hampeh btoi rasa diri ini.
  
  Citam si kucing Parsi,temankan aku tido.tapi jam 6.15 pagi dia akan kacau aku sebab nak kuar dari bilik. ok lah,bukankan lah pintu sblm dia membuang kumbahan2 berbau dibilik suci ini. sepanjang malam citam setia tidur di bantal sebelah dengan bunyi dengkuran yang cuwett yang agak tahan bunyi dpd bunyi bayi menangis selang beberapa buah drp rumah aku atau bunyi hentakan pintu jiran sebelah. 

Kul 8.30 sepatutnya dah bangun pegi mandi,tapi hati lom terbuka nak mandi.hehehe..macam poyo! aku nak siap kemaskan tampat suci aku dulu dpd sebarang benda yang menjadikan terlalu kucar..huhu
  
   K lah, i stop dlu bercerita... hehe.. 

No comments:

Post a Comment