09 February 2011

wedding my aunty

Haa..nie aku ade nak story cket..hehe.. pic nie wding su aku (mksdre).. Yang pengapit tu aku la..huhu.. 0rang tua2 kata,jodoh awal lau jadi pengapit nie..hahaha,cam poyo je! aku lambat lagi..huu.. erm nice pic.. tapi ade jugak yang cacat celanya.. menyibuk je kompang kat depan tu.nak jugak bergambarnya..haha.. sedondon empat2 kat atas pelamin tu.huhuhu..ikut tema la katakan.. nice pic,and happening gler time nie.. ske aku!! haha..
Merah menyalakan?? tapi cun..time nie ngah tgk pakngah bersilat.. sorry tak boleh nak papar kan aksi bersilat c0z mmc cmera full..hahaha.. pengatin pun selok ketawa..silat entah pape..macam2 gaya tersendiri dilakukan..aku pun xbleh tahan tgk.tergelok je..adoiyai.. mmg bez gler.. xbosan langsuang time kenduri nie.. :)

No comments:

Post a Comment