01 March 2011

kesakitan dalam diri AKU!!

UHHH!!,Aku xbley nak tidooo.. perut aku wat hal..sakit gler rase.. pusing kiri xkne,kanan xkne jugk,,,  baring cam biase pn xkne.. mmg sakit sangat!!! gelisah abeh aku.. so,aku bangun aku mandi,ciap2 pastu aku ajak pksdre aku pegi klinik.. xtahan sangat sakit doe!
Sampai kat klinik pe lagi terus bagi ic aku kat minah kaunter,pastu aku tggu turn la pe lagi... nasib xramai orang  time aku tengah nazak! ahakz!!
  Lam brpe minit turn aku pulak..dengan bangganya berjalan cover2 slow (sakit sbnrnya)haha.. aku masuk lam bilik doktor... amboi,masuk2,first bukannye nk tnye aku sakit pe,interview aku dulu.. dah la perut bagai nak tercabut urat2 perut aku menahan.. sabar je la! :(  second die tnye la kat aku saket pe.. aku pun ape lagi,dari A-Z la bercerita ape sakit aku kan.. bia dia tahu ket derita aku nie.. ahakz! 
  Next,dah abeh cek2 sme aku pun kuar la... sblm kuar tu,sempat agy tnye aku macam2.. ingat aku nie kaunter pertanyaan ke ape.. abeh sme nak tnye.. banyak mulut tol doktor tu.. ahaha.. lastly,dah tggu amik ubat sme adela lam 7 jenis ubat aku kne makan.. xke banyak tu... abeh rm25 paksdre aku..hahaha.. bia r.. huuu
  Dah sattle sme ape lagi... chow terus la dpd klinik tu..tak tahan doe bau ubat yang xmenyelerakan tekak aku.. huuu....
  Erm doc cakap aku sakit lam perut.. mmg perut aku sakit pun..perit gler ase hanya aku ngan tuhan je yang thu betapa sakitnya... ya allah... ;( aduiii,doc cakaplagi aku xbley mam sesuki aty aku je.. erk!! benci3!!.. aku kne mam mknan lembut2 je spt roti,biskut,bubur... haha.. ala,yang lembut2 la.. malas aku nak bebel panjang2.. tu je la aku kne mam..sian kan..erm,tapi nak wt cmne... bersabar jela... :( 

: HAA.. CIAP PUN KARANGAN AKU...HAHAHA.. READ LA YE KESAKITAN YANG AKU ALAMI..HEHE :(

No comments:

Post a Comment