13 March 2011

kecewa! kecewa! kecewa!!

Yeah... aku kembali..haha.. Lame dah tak update,windu pulak.. Bukan pe,tak de cerite aku nak story mory. duk umah je memanjang.. bosan jugak... Haa,actually aku baru balik umah.. tadi pegi mam ngn my uncle n aunty.. teman diorang g beli barang baby.. tak lame lagi aku akan dapat cousin yg comel lagi... scan dapat bby gurlz.. Tapi kalau ttbe kuar dapat boy,msti comel.. lau dah besar msti enchem.. coz uncle aku nie leh tahan gak orangnya.. wife die pun cun..masti dapat bby yg comel2 semua.. wahh!! jlez aku doe.. pape pn ketentuan tuhan.. 

Tak kisah mne pun c0z aku dah xsabar nak gomol2 baby tu nanti..huhuhu... Berbalik pada cite aku kuar tadi,ade la sebuah kedai makan nie,kitorang g la nak mam bab belake lapar..haha.. Kedai tu ada jual satay jugk.. oder la satay daging 10 cucuk,ayam 10 cucuk.. aku teringin nak mam.. ok,dah oder tggu la kejap..

Selang beberapa puluh minit,satay pun sampai.. Alaaa,satay ke ape aku tak tahu la..kecik melaun... dah la separuh masak... tak luak aku nk mam.. last2 amik satay ayam je 2 cucuk cukup.. hampeh btol.. aku punya selok nk mam satay yg bez,upenye dapat yg low class.. argghhh! geram3!! dengan perasaan pilu dan lapar sangat,aku pun oder la tomyam campur ngn nasi puteh... 

Selang beberapa puluh minit lagi, terhidang la didepan aku tomyam yg panas.. wahh! aku suka panas2.. i like it.. mujur la tomyam bez jugak... tapi yg paling aku angin,entah mne pegi isi seafood aku tak tahu la.. isi ayam brpe ktul je.. udang sekor,sotong 2 ketul.. daun2 banyk sangat bagi.. adoyaiii... bnyk tul masalah.. kalakar jugk rase.. nk ikutkan haty aku nie, nak sound je abeh2.. biar tahu sikit cara nak berniaga.. patut la aku tgk kedai makan tu kosong je... harap  aku nak mam satay je tapi xkesampaian nk mam bnyk.. subb...subb!! ;'(. cedey..



No comments:

Post a Comment