20 May 2011

JOGING TIME!! =)

Hellow3... hey, aku de story nk kongsi..tehee =) .. bukan ape,sje suka2.. baru nie aku p joging kat Taman Bandar dengan my bf.. wah,excited gler time nk g.. konon nye nak joging,nk buang ket lemak yang terlekat kat badan aku nie..hahaha.. lau bf aku,xpyh komen,mmg dh slim..haha..  korang jgn gelak.. serius2..haha.. ala,badan dah naik,so mikir ke camne nak slim jela.. aku pun pantang betul nmpak makanan terus nak mam je.. apela..heee.. korang jangan tiru aksi aku,,tapilau korang yang kurus sangat,nak berisi ket,jadilah seperti saya.. kuat makan..hahaha

Time kat Taman Bandar,wah dah siap2 sme dh nie.. kami start la joging dengan x wmingup nye,terus melulu g joging terus..haha.. baru jap lari anak2 dah mengah.. lawak gler... last2 men kejar2 jela..haha.. seround je sampai akhirnya.. 



rehat je lebih..pantang nampk,terus melulu nk duduk..hahaha... 





yeah! akhirnya seround kitorang berjoging.. joging ke?? haha.. seround je,tu pun jalan,lari2 anak,men kejar2..haha.. s0,dah penat,ape lagi,berehat la di tepi tasik..huhu.... port baik punyaaaa.... =) 




nie la keindahan ciptaan tuhan.. cantik kan?? spe nak g jom aku bawak.... spe xnak ikut,pandai2 korang la...huhuhu....  nty nk g la.. nak joging btol2.. teheee =)    men2 kuat!

No comments:

Post a Comment