01 June 2011

HUsna Beauty & sPa

Assalamualaikum.. 

Hey..urm lame dah tak updte blog sejak2 blog wat pr0b.. macam2 la kan.. mst korang yang blogger2 sme panas tahap gunung berapi..bahaahahaa... ok,ape2 pun aku bukan nak story mory pasal pr0b blog nie.. yang aku nak cte skg pasal SPA BEAUTY my mom..huhu.. kirenye aku kasi pr0mote skit la kit.. kih3... HUSNA BEAUTY & SPA nie bru lagi open nye.. dalam tahun nie jugak lah.. macam2 la rawatan yang disediakan.. Muka2 korang yang leh tahan banyak biji lada hitam tu,haa.. meh la datang spa mai mom wat facial,, aku wat seminggu sekaly.. xsmpai cecah rm50 pun.. lain2 rawatan pun ade.. nak tahu ape,come to HUSNA BEAUTY & SPA okeyh!





HUSNA BEAUTY & SPA


nie bilik sauna yang disediakan. korang yang ase diri gemok,leh je wat sauna kaci brt bdn turun kit.. pecah kan lemak2 lam badan tu.haaa.. lulur pun disediakan =)


Haaa.. nie plak bilik facial.. ala cam aku cakap tadi la.. muka2 yang agak penuh dengan biji lada hitam leh kurangkan or nak hilang kan terus xpe.. so korang leh wat facial kat cnie,, harga berpatutan.. =)

ok.. nie plak tab mandian rempah,mandian bunga.. untuk tampak lebih berseri gtu.. wah!

HUSNA BEAUTY & SPA nie jugak ada mnyediakan package make up pengatin/event/pape je la kan.. haa.. btw mmg cantik.. nak tahu lebih lanjut tentang spa nie follow blog http://husnabeautyspa.blogspot.com ... alamat ada di blog husnabeauty =)

No comments:

Post a Comment