21 September 2011

Raya Datang Lagi

assalamualaikum..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITIRI BUAT SEMUA YANG BERAGAMA ISLAM..
RAMADHAN BERLALU,SYAWAL DATANG.. SEMUA GEMBIRA.........

Terutama budak dengan tangan yang kecik,menadah kat tuan rumah,NAK WIT RAYA..ye..zaman aku kecik2..haha.. tahun nie aku beraya ala kadar jep.. biasa2 saja.. duduk rumah menanti ketibaan orang datang nak beraya... tapi nasib memba aku FARAH ajak aku pergi beraya kat umah ATIN..yee,aku happy..c0z aku dah lama tak jumpa ATIN... miss sangat kat die... erm,raya tahun nie,wit raya dapat rm30.00 jep.. ciket jep bab aku dah besar.. so?? sape la nak bagi... tapi dapat 30 pun ok gak.. hehehe.... Ye,mmg aku sangat jelez kat adeq2 aku,coz diorang leh dapat beratus2 tuh... Jelez3!  


Ok korang semua... aku ada picture Hari Raya untuk santapan mata korang.. so,sape nak tgk just bulat kan mata & spa yang tak moh tgk just tutupkan mata anda rapat2.. hehehe.. Ok,jom kita ke bawah... kasi page down la...


otw ke rumah to sedara

lam kereta.. kami sangat gedik bergambar

mama ku yang vouge's

makteh & tasha... comel cangat2


n the last part... tok cik ku.... jalan kat jambatan gantung... menuju kerumah saudara kat sg.lembing...haeee

No comments:

Post a Comment