14 August 2011

JOM BUKA PUASA!

Assalamualaikum..

Camne korang semua?? puasa ade yang dah tinggal? ish,jangan camtu.. tak moh-tak moh!.. hehe... harinie dah masuk hari yang ke 14 umat islam berpuasa.. yeah,aku happy sangat2 bab hari2 dapat makan best2.. huhu.. n hari nie juga aku berbuka puasa kat lua dengan bf aku lor... hehe... 
susah sangat nak ajak die.. serius cakap memang aku bengang tahap larva gunung berapi yang panas tuh!.. cibok3! okey,btw tuh aku tahu.. so,aku sabar menunggu akhirnya arinie kuar gak ngn die ler... mle2,mmg due2 mke mencuka... angin pasang tak surut2 lagi.. huuu.. argh! pedulikan itu semua... walaupun aku kene ceramah + tazkirah+ membebel macam org tua,aku just wat relex sudah.. yang penting aku dapat makan KFC... Yeah,itu harapan aku untuk berbuka arinie.. huahahaha............... nyam! nyam! nyam!

No comments:

Post a Comment