07 November 2011

AidilAdha 2011

Assalamualaikum

Alhamdulillah berakhir sudah Hari Raya AidilAdha.. Moga dengan kehadiran Aidiladha memberikan kita rahmat dan rezeki yang melimpah =)..

0k.. Raya tahu nie aku c0nfirm memang banyak dan macam2 hidangan yang disediakan orang umah ea.. Wahh!! dapat makan besar la kan.. Alhamdullilah.. rezeki kita semua.. =) .. Apa-apa pun orang rumah aku masak macam2 raya haji nie.. kalah time raya puasa.. hehe.. Pelik bin Ajaibb!! yeke?? btw hidangannya memang bez2.. Ada Nasi Minyak,Laksa Penang,Laksa Lemak,Ketupat,Rendang Ayam.. wahh!! Giler.. memang mant0p.. Membuka selera orang yang bertandang dirumah aku.. kih3! Nak2 lagi suka tgk anak2 buah  makan sampai menjilat jari,tambah makan.. amboi.. selera bet0l diorang semua..


But,i'm still duduk dirumah je .. takde sape nak bawak itew g beraya.. huahahaha.. (selok la kau!).. lagi aku sedeyh.,my bf tak datang pun.. huahahaha (tampa nak??!) haha.. never mind.. tak kisah.. janji family ada.. hehe.. and then malam pula my m0m ajak pi balik kampung di sungai lembing.. rumah t0k sedara.. ok la.. dapat juga berjalan..


Dan harini pulak,my family keluar pergi kenduri dan rumah saudara mara yang lain.. Wah!! makan besar kitorang semua.. sampai buncit perut s0rang2.. hahaha... Bia lantak.. Rezeki jangan ditolak.. rugi nanti..kih3! .. Hilang terus diet aku erkk!! ngek bet0l engkau nie.. Apa-apa pun have fun.. enjoy sangat dapat jumpa saudara-mara.. tak dapat jumpa sokmo... time-time macam nie la dapat berkumpul semua.. Ser0nok.. hehe 



ni kat Pekan.. Rumah besan nenek itew... me & my m0m tercinta.. Vouge tak mama itew?? hee


Habis sudah menjamu selera



mama ,adik nisya & adik nadia yang comell =)



nie la wan itew (nenek) .. haaa.. Datin Jarah.. kih3! 



ye.. aku tahu.. my m0m lagi cantik pada aku.. hahaha.. (tutup muka!)



aku jumpa kuncing nie dekat rumah t0k sedra.. btw nie kucing rumah tu.. c0mot+comel+gebu+mantop..haha. Geram sungguh aku neng0k weh!! sape tak geram ngn kucing bulu gila lebat nie der..haha.. nama kucing nie EJAT! .. 






peace!!! nie aku k.. Bukan  si EJAT k..hahaha... gedik + mengada + gelenya + merepek.. hahaha.. aku la tu ='p


btw aku sendiri tak tahu apa motif aku p0sing macam nie.. hahaha... cantik tak? cantik tak? hahaha.. (perasan la kau minah!!)


SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA KEPADA SEMUA BLOGGER2 KU TAYANG.. =)

2 comments:

  1. selamat hari raye jugak! :D

    chumel la dye..huhu

    ReplyDelete
  2. (tuan blog)

    Ct Mawa: tq budak cute =) salam aidiladha

    ReplyDelete