11 December 2011

Hang..out..UCSA

Assalamualaikum.

Sekarang nie asyik hujan3 je kan.. Btw bandar kuantan baru nie,sudah banjir ma... banyak jem ooo.. kereta terkandas jep.. kecian kat diorang.. & malam semalam juga gerhana bulan kan? sape dah tgk? dah kuar
dah ke gerhana tu?? entah la.. nak tengok tapi,i tak nampak u.. hujan je.. hehe.. 
Btw aku nak kongsi2 cerita ngn korang pasal roomate satu dorm dengan aku.. memang bez la diorang semua.. aku suka.. hehe.. Semua sekepala & sporting..  Kalau dalam dorm tu,macam2 ragam ade.. cewonok wa cakap lu.. haha.. Baru2 nie,kitorang hang out.. tapi tak semua dalam bilik kitorang la.. nak bawak semua,ada yang tak nak ikut.. Al-maklumlah penat balik kelas.. memang enjoy la kitorang.. hehe.. nak tgk pic? ada2,jangan risau ea.. picture memang wajib di isi lol... bagi menyemakkan aku punya blog nie,wajib la diisi untuk santapan mata korang semua.. haha.


First masuk Mega Mall,haruslah snap pic dulu kan..hahaha.. Btw Mega Mall banyak betul tema hari natal nya.. (awat ayat aku skema sangat nie weyh!) :'p

Ha.. mata korang cuba skodeng kat background belakag tu dulu.. amacam?? betol tak aku cakap? semangat Hari Natal tu ada.. haha.. Btw minah yang posing pic tu se roomate dengan aku yang minah gedik nie. kih3! gedik ke aku?? Ira namanya.. comel betol budak nie.. yang penting ayat yang selalu die guna "BEDEY" haha.. aku memang kurang paham maksudnya.. malas nak explain.. dok reti aku.. haha..

sesi memperkenalkan suara masing2.. at karok jamban in mega mall..hahaha

berubah tempat.. masuk tempat game tu.. Masyaallah.. ikut ira punya kepala,men game dance kitorang weyh! haha.. nasib time tu takde orang sangat ziarah tempat tu..


cantik tak??hahaha.. ngek


cantik nya pokok tu.. berkelip2 la.. jom snap pic kat situ.. jommmmmm!! ahahaha



pari-pari.....hahaha

STUDENT
UNIVERSITY..COLLAGE..SHAHPUTRA

No comments:

Post a Comment