24 January 2012

Apa yang anda rembat??????

Assalamualaikum..

Waduh3... udah lama juga ya aku enggak update ini bel0g.. udah berabuk2 bagai bel0g ini.. kasi cuci sikit dong! ahakz!.. Tetiba je minah indon sesat dalam bl0g aku nie kenapa... Cett! ok,aku tahu bahasa indon aku cukup lintang pukang bagai dipulun puting beliung... Ok3!! korang.................. 


Wawa dah dapat pun baucer 1 Malaysia tu.. Mesti korang cakap aku beria kan?? haha.. mesti dalam hati korang cakap, "aku dah lama dapat,dah abih pun aku pulun satu kedai buku tuh!" kan???? hahaha.. ok,men2 je.. Baucer nie untuk student IPTA/ITS je.. kepada adik2 yang bersekolah,korang jangan jeles dengan kakak ea.. korang pun dapat jugak kan.. Rm100.. tunai lagi.. kitorang baucer je dik.. hahaha.. cedeyh kot! Btw,collage aku,lambat sikit dapat baucer tu.. entah msalah kejadah apa la yang lambat sangat tu.. apa-apa pun,Yes!!! dapat shopping book.. Ahkz! 
Wah2! aku ngan membe2 bukan main beria lagi pergi shopping tau.. bukan apa,kertas2 semua dah nak abih,bab siapkan asgment yang berlambak2.. Apa yang korang beli dengan baucer tu?? mesti rembat macam2 kan??? hahaha.. aku tahu tu.. sape2 yang tak pi lagi shopping book,jom!! kita shopping..... tehee :')



Amaran! Sila lah beli topup di kedai buku yang ada menjual topup.. Beli banyak2.. Hahahaahah PEACE!!

2 comments:

  1. haha abang eima pun dapat gak baucer tuh . then eima tolong gunakan baucer dia :p

    ReplyDelete
  2. wah! rezeki eima nampak.. hehe.. macam2 la yang dia borongnya kan.. heee

    ReplyDelete