12 February 2012

Adakah sebab apa???

Assalamualaikum

Kenapa ramai gadis-gadis sekarang minat tudung berbelit-belit? seperti Shawl?? ok.. memang fesyen up to date sekarang kan... sesetengah gadis juga ramai yang pakai Syria.. Ok,tidak dinafikan,Syria kalau dipakai memang selesa habiskan.. Tapi berbanding dengan Shawl,memang lagi smart kalau dipakai.. Apa-apa pun ikut keselesaan la kan.. Btw aku memang gilakan tudung syria.. pakai sauk je atas kepala.. ahaha... walaupun aku gilakan tudung syria.. shawl tidak ketinggalan.. minat jugak.. macam aku cakap tadi la.. fesyen sekarang.. trend sekarang memang popular dengan shawl.. sekarang pun tudung bawal jarang lihat remaja-remaja sekarang pakai.. But,aku still lagi pakai tudung bawal pergi kelas.. bertambah selesa lagi.. tak payang nak sibuk2 membela anytime.. simple,tapi kemas... memang aku cop dulu. hahaha..


Semalam aku hang dengan kawan-kawan collage.. pantang nampak butik tudung,aku dulu yang terjah.. ahaha.. yess! aku jumpa tudung syria colour purple la.. cantik jugak colour purple nie.. tergugat iman aku nak save ke money.. apa lagi,sauk terus la bayar kat kaunter... hahaha.. peduli apa aku. aku yang nak pakai.. nak tgk?? jom...







Kat bawah bersama membe-membe yang leh jadi gila aku melayan diorang.. ahahaha..







No comments:

Post a Comment