21 May 2012

Awek Cun Perlu Tahu > Pakwe Ensem Mesti Tahu :D

Assalamualaikum

Haloooohaaa.... Malam pesta muda mudi,banyak pakwe hensem mari... suka,riang-ria'haha... kih3! maap2.. tersilap tertelan ubat.. uhuk! Actually takde kena mengena pun dengan berpesta nie.. just nak menggedik2 je.. haha.. apa-apa pun aku nak kongsi kan dengan jejaka2 hensem nie tentang ini... ---->! (jom tengok bawah)

RAMBUT PANJANG??
Kebanyakkan jejaka-jejaka amat tertarik dekat awek yang berambut panjang sehingga mencecah bahu?? mesti betulkan?? Bagi lelaki,ia melambangkan sifat feminim seseorang gadis dan ia cukup Comel bagi mereka.. Right?? :')

MENANGIS??
Jejaka cukup tabah bila ada pelbagai masalah,but sebenarnya ada something yang boleh buatkan mereka menitiskan air mata sebenarnya (MENANGIS). jejaka turut menangis bila berlaku kematian pada haiwan peliharaan mereka.Sungguh tinggi sifat simpati dalam diri lelali ye..!! n_n

GUGUP??
Ada apa dengan Gugup?? Errmmm..lelaki tak semuanya berani untuk luahkan apa yang mereka rasakan.Example bila mereka jumpa dengan awek kebabomm yang baru,tetiba je litar saraf yang biasa dikaitkan dengan pertimbangan sosial akan berada dalam keadaan tertekan.Ini sebabkan segala persoalan kat fikiran jadi kelu dan Gugup bila  jumpa dengan s0meone yang disayangi... <3 love.... :')

FANTASI LUAR BIASA??
Pe makna kat atas nie?? Heee,seorang lelaki mempunyai Fantasi yang sangat Luar Biasa.. yeke?? Mereka mampu berfikir melampau2 batas dan tak mungkin digambarkan sape2.. oleh sebab tu ramai bufak-budak kecik nak fly macam SUPERMAN... ??? haaa?? 


1 comment: