10 December 2012

Cuti ku,Cuti mu .. Lalalala


Pejam celik,pejam celik baru aku teringat pasal blog? sangat tak logik.. haha. Raya lepas update baru sekarang nak tengok semula.. hikhok! sakai sungguh blog ini.. Btw kehidupan aku macam biasa.. but banyak masalah yang datang menghimpit kepala otak aku yang genius ini.. walaweh,tetiba takde motif bagi ayat.. :D 
Macam2 masalah... kewangan tak stabil,belajar lagi,family,cinta hati lagi.. buat aku pening seribu pening.. wekkk!! muntah!
Cuti sem buat aku gemuk,bertambah chubby dan bertambah bam3.. wooo,macam gemuk sangat doh! cuti aku still Kedah membawa diri bab bercakar dengan my cinta hati.. aiyooo.. haha.. But still sayang die.. ♥ ..  


masa kat Kedah..okey,itu bby girls aku.. qaireen.. mama bawak jalan2 :)


ini paksu gue dan juga qireen budak kecik nie.. menjeling2 nmpak.. 




No comments:

Post a Comment