28 December 2012

sejaroh tahun2 lepas aku. bace2



28 DEC 2012.. Hari jumaat yang terakhir dan sembahyang jumaat yang terakhir untuk tahun 2012 nie. Btw 2012 nie macam2 kehidupan aku lalui.. 
Ade suka,duka,sedih,gembira,gelepor,sawan,gila,meroyan belake hadir dalam hidup ku yang tak berapa perfect ini.. ececeh ayat! nak makan penampar je. Btw tahun 2010 aku tamat zaman kain biru. tahun 2011 setahun aku duk relex je jat umh. membesarkan badan yang memang dah kembang sekembang ........?? buat jela andaian korang sendiri.. uhuu.. tahun 2012 pulak aku start study kat Collage University Shahputra ambik course Pengurusan Teknologi. Konon-konon la genius sangat belajar la. sampai sem2 je aku lepas. Sem 3 baru nie aku tak pulak nak teruskan sebab banyak gila subjek yang kene repeat.. hanya (2) .. banyak kan??? haha. 

Btw aku memang tak leh nak g dah dengan subjek nie. susah wa cakap lu. pale otak gua ase nak meletup,bommmmmm berkecai!. and pada tahun 2013 akan datang beberapa hari je lagi,aku dah masuk belajar dekat tempat baru pulak.. Malas la nak cakap kat mana. tak penting.. Huahahaha.. yang nie pulak aku amik course office managment. Melampau sikit aku nie.. setiap tahun tak sah lau takde perubahan dalam hidup.. haha.. apa-apa pun ilmu itu penting. kan3?? hikhok!! 

Apa-apa pun hope tahun 2012 akan datang banyak beri aku kebahagian dalam hidup.. 2012 aku banyak terseksa dengan kisah jiwang ku yang hancus lau nak cite. huahaha.. 

Follow twitter & add fb koi... uhuhu.. (love)

No comments:

Post a Comment