05 January 2013

Reunion Kami 2013

Hallo..hallo..hallo... wah aku tahun 2013 dah cecah angka puluhan.. kih3.. Hope menjadi insan yang lebih matang dalam semua perkara.. InsyaAllah.. Apa-apa pun baru-baru ni membe-membe gila aku buat reunion sempena kitorang dah cecah 20an ni.. Ramai yang susah nak join,so yang mana ada jela.. itu pun memang dah happening sesangat... Yang tak join tu,next time kita buat BBQ pulak.. so,harap hadir la ye kengkawan ku semua.. 
5 JAN 2013- Reunion F5 Arif.. 

Lokasi photoshoot di Teluk Cempedak (tc)
Thankz Nadia (yang pakai baju warne biru,kecik2,comel2 tu) coz belanja kek yang bez tahap gaban nie.. huhu
  
puas hati korang selit krim kat muka aku.. hampeh blake.. 
btw thankz wan coz shoot muke aku.. bhahaha.. enjoy dengan reunion kali nie.. hope lepas2 nie lagi ramai yang join.. korang tetap di hati aku lor... uhuhu.. 

No comments:

Post a Comment