01 July 2011

SUPRISE!! KAGET2!

Assalamualaikum....

Lau aku cerita nie sah korang cemburu dengan aku.. haha.. aku nak kongsi2 cerita ngn korang sebenarnya nie.. k, first sekali kita baca bismillah dulu.. wajib2! hee.. okeyh, pagi la dalam pukul 8.00.sah2 time tuh aku ngah membuta lagi.. haha.. ala2,korang pun same je kan.. haa.. pastu aku terkejut,ttbe ade msg masuk pagi2 buta.. mengganggu je aku nak wat taik mate la.. aish! msg mama aku upenye.. ttbe je tnye aku nak kje x? s0 aku jwb la,try la dulu.. then msg rply,ma aku bgthu esok g interview kje kat wisma belia kuantan.. ok... pstu baru je aku nak t'lelap balik,masuk lagi msg.. ganggu3! bce2,wah! aku dapt kje terus.. hahaha... jd clerk (kerani) .. ok la tuh.. dapt gk kje lam aircon hahaha... puteh la aku.. huk2!! 13/6/2011 ari isnin.. aku lapor diri kat kaunter.. cewah! masuk2,akak yang nak bnti kje tuh ajar la aku dulu wat kje2 camne.. ala,mula2 ngat susah kan,berdebar2 la jugk jantung aku nie.. akak tu ajar punya ajar,alahai,masuk gak kat kepala hotak aku nie.. takde la susah sangat.. kje cam biase je.. ok la,gaji pun ok.. alaun pun ok dapat..haa... bertuah kan aku.. duk umah membuta je,terus dapat kerja..hahaha...rezeki aku la nie.. syukur alhamdulillah... nty lau aku bnti,sah2 dah ade pengalaman.. leh la aku try kje kerajaan pulak.hahaha.. belajar aku sambung jugak.. tapi kerja sambil belajar.. haaa.. mama aku suh! haha.. happy3! =)

No comments:

Post a Comment