19 June 2011

Hang Out bersama family tercinta... =)

Assalamialaikum...

Yeayyy... happy nye saya.. (saya?? sejak bile?) hahaha.. WHTEVER! .. nak tahu,i'm s0 happy now c0z my m0m ajak kuar jln2.. nak bwk adik2 semua g jelajah Kuantan.. haha.. tempat aku je pdhl.. So BERIA.. haha.. (biaq pi la)! bukan senang my m0m nk bwk kuar jln2.. sentiasa bz ngn spa die.. kitorng just duk umah je ari2.. dpt kuar camnie ngn fmly sangat seronok.. hehe.. adik2 aku semua nya nak pi zo0 .. (taman teruntum)..  bez jugk pi sana tau.. haa... aku ade sediakan pic santapan untuk kowang semua tgk.. leh la kongsi2 ceritera ngn aku nih.. lau boring,abaikan! Bhahahaha... =)

ha..nie ular sawa.. adik aku mmg berani.. aku?? berani gk tapi aish!! aku malu ngn mamat ular tu.. cute sgt.. Bhahahahaa.... aku snap pic.. je.. 

 ini anak buaya.. s0 cute.. aku geli..hahahaha

nie my m0m.. SURIYATI.. my MAMA.. huk2.. OMG! aku nampak gemuk la.. baju yang aku pkai condem kan aku ok... t0bat aku xnk pkai dh bju tuh!... Benci!
nie la adik2 gua.. ops! xcukup sorang.. patut ade 6.. oh! my brother.. abangl0ng aku. Btw,die xde.. kne tinggal.. huhu...

wah...semuanya mengada-ngada,,haha....

adik2 aku nek kuda... suka sangat la di'orang... beria..hahaha... rm5 price untuk 2 pusingan ajer... xlame pun..

Btw,mmg syok kuar g z00... Taman Teruntum at Kuantan.. Aku like... like... like... tempat nih..hahaha... cam budak2 je.. (cepuk bru tahu)!... k la.. enjoy my entry ok..Muahhhh untuk korang!





No comments:

Post a Comment