12 November 2011

Inf0 untuk Lelaki.. OMG!!

Assalamualaikum

Cuaca yang redup,ditambah pula hujan turun dengan lebatnya.. Wahh! sungguh sy0k untuk tidur.. hehe.. Tapi,mata nie tak mau lelap la pulak.. s0,haruslah berblog.. teheee =).. (suka sangat!)
Yeah,petang nie aku nak bagi info sikit tentang kaum Adam sekalian.. s0,kaum adam yang singgah di blog gua nie,haruslah membacanya dengan penuh nikmat k.. huahaha... Ala,br0.. membaca dapat ilmu.. kih3!


INFO LELAKI


KHASIAT BAYAM & TELUR ??
~ Apa ada dengan bayam & telur?? ok,kebanyakan orang lelaki nie tak minat sangat dengan sayur-sayuran kan? tapi,sapa yang minat sangat makan sayur2 nie,wah!! korang sangat pandai jaga kesihatan. Banyak sebenarnya kebaikan yang boleh didapati dari sayuran nie. Makanan yang ada nutrisi macam nie dapat kurangkan risiko berkaitan dengan usia degenerasi makula mata sebanyak 35% (rabun di usia muda).

SENJATA KAUM HAWA??
~ Wahh! macam menarik je info nie kan?.. Kalau korang nak tahu,lelaki cukup lemah dengan air mata perempuan.. Mereka lebih tewas sekiranya air mata itu mengalir daripada perempuan yang dikasihi.. Kepada gadis2.cuba try buat.. tgk reaksi pakwe korang macam mana.. huhu

PUTUS CINTA??
~ Siapa kata lelaki tidak menangis?? Lau gadis2 comel semua nak tahu,boleh dikatakan 28% lelaki menangis kerana putus cinta... btw pakwe nie sah2 memang sayang gila kat awek die.. tehee.. sweett!!

TIDUR BERDENGKUR??
~Kajian synovate omnimbus ke atas 1,006 orang penduduk di Semenanjung Malaysia mendapati,4 daripada 10 lelaki tidur berdengkur. 36% mengaku dengkuran itu memang menggangu tidur orang lain.. 34% daripada individu yang berdengkur ni kemungkinan akan dapat risiko serangan jantung selain 67% mendapat strok! OMG!! bahaya nya..


SAYA TAK FAHAM??
~Lelaki mengakui tidak fahami perlakuan bahasa tubuh yang ingin disampaikan oleh awek2 diorang.. so?? apa yang patut kita wat?? takkan nak bagi isyarat tubuh pulak.. kih3!!







Hasil penat lelah Tuan Blog menaip entry ini untuk kaum lelaki.. Untuk kaum wanita,perlu tahu juga.. hehehe ..

3 comments:

  1. hahahahaha . ni btol2 bhaye ni . jangan sape2 nangis depan kite . larikk !!

    ReplyDelete
  2. haha.. apa yang kita anggap biasa tu,bahaya juga.. ingat2.. hehe

    ReplyDelete