07 June 2011

tips! SOLEKAN CEPAT PUDAR??

Assalamualaikum..

Di tengahari yang begitu bahang camni,mmg muka ase terbakar je kan?? btolkan.... Haa.. so,dengan kebosanan yang melanda seperti stunami kat diri aku nie,aku nak bagi TIPS la tentang SOLEKAN CEPAT PUDAR.. =) yang penting mmg sesuai ngn ari2 panas gnie.. mana x nye,lau korang hang out tgh2 ari,sah2 selepas 2/3 jam,korang masuk toilet,muka dah pucat lesu kan?? huhu.. aku tahu,bab aku sering alami camtu.. ok,btw aku mls nak panjang2kan crite,sembang punya sembang tips entah kemana.. huhu....

Masalah solekan cepat pudar dan kulit wajah berminyak memang kerap dialami oleh golongan remaja.Khususnya yang memang gemar buat aktiviti luarla kan.. So untuk menangani masalah ini,apa kata korang beralih kepada produk foundation berasaskan cecair bebas minyak..Produk ini sangat membantu untuk menghentikan masalah kilatan pada wajah.. Selain itu,sapukan bedak tabur pada wajah yang telah siap disolek. Dan jangan lupa bawak bedak kompak walau dimana jua kamu pergi.. Apabila produk ini disapukan pada wajah,ia dapat membantu untuk menghindar kilatan di wajah korang.. Paling penting!! bawa juga kertas serap minyak (oil blotters) bersama kamu jika ada.. Jadi korang boleh menyerap minyak itu... Kemudian,barulah korang boleh tambah solekan dengan lebih mudah serta tahan lama.. =)




ok...selamat mencuba.. tehee =)







No comments:

Post a Comment