22 October 2011

Assalamualaikum



Petang semua.. kehadiran petang hari,aku rasakan seperti minah yang penuh dengan jiwa kacau.. haha.. Btw itew bosan sangat-sangat nie.. besok aku happy pulak! Yeay3!! Budak gedik nak bawak aku kuar tgk wyg besok... kih3! memang aku selok! Agak2 korang cerita KLIP 3GP best tak??
ok! tutup text yang merepek kat atas.. kat sini pulak aku nak tunjukkan korang semua pic2 my cousin & sister.. semuanya comel2... macam cousin diorang nie jugak! Ahakz!! korang menyampah? tutup hidung ..haha.. ok3.. aku malas nak merepek = menggedik banyak2.. jom2,aku tunjukkkan korang gambar budak2 yang comel sangat!!  


NUR QAIRA DAMISYA 





PUTERI NURUL'AIN SAKINAH



NOR QAIREEN NATASYA





FATIN NADIA SYUHADA



MUHAMMAD HAIQAL RIDHWAN






comelkan budak2 nie..haaa.. mesti anak buah,adik2 or cousin korang pun comel2 kan..itew suka budak2! teheee ...

No comments:

Post a Comment