10 October 2011

jalan-jalan hujung minggu

Assalamualaikum..

Haloo blogger.. i'm come again. =) btw semalam aku pergi jalan-jalan with family.. s0 happy c0z mym0m calbrte befday my br0ther & my sis..  Ceh,aku pulak yang lebih2 cam bfday aku pulak.. Ahankz! kami semua clbtre dekat tepi pantai.n0t TC (teluk cempedak),but at Pantai sepat.. hehe.. Happenig sangat-sangat.. yang paling bez nye,my sis la.. bfday die mu m0m bagi hadiah ph0ne kat die.. aku  mintak phone baru tak penah nak dapat.. Huwaaaa.. ='( .. cedeyh! tetap dengan phone buruk aku tuh! haha.. (janji leh pakai). Ape2 pun s0 enjoy .. =')





kek bfday diorang..

my br0ther & my sis

Adik-beradik koi la..hahaha.. huaa,sedeyh aku takda dalam pic.. Ha..padan muka,selok sangat nak amik gambar.. dah muka sendiri takda.. hee

masanya untuk ngup!..huhu

yes! Akhirnya aku ade jugak dalam pic..haha..Selok! thnkz to mam =)


btw Thankz to mam c0z bawak kit0rang jalan-jalan hari minggu... Suka Sangat!!


No comments:

Post a Comment